Gezellig op de koffie: U bent van harte uitgenodigd!
Heeft u zin in een kop koffie, iets lekkers en een goed gesprek met uw buurtgenoten? Kom dan gezellig langs! Wij nodigen u van harte uit voor een informele en gezellige middag in de buitenlucht.
Het is dé perfecte gelegenheid om even bij te praten, nieuwe mensen uit de buurt te ontmoeten of gewoon te genieten van een lekker warm drankje.
Waar en wanneer?
- Datum: Vrijdag 29 mei
- Tijd: Van 16.00 tot 18.00 uur
- Locatie: Op het hof van het Kolonelsdiep
Wie zijn erbij?
Dit gezellige samenzijn wordt georganiseerd door een mooie samenwerking van lokale organisaties in de wijk. Kom gerust langs en schuif gezellig aan bij de koffiekar.
Zien we u daar? De koffie staat klaar!