Eetcafe

Summer Time: Laatste Eetcafé van het Seizoen! ☀️

Het is zomertijd bij De Bovenkruier! Voordat ons keukenteam gaat genieten van een welverdiende vakantie, sluiten we het seizoen nog één keer gezellig samen af.

Kom jij ook gezellig eten tijdens de seizoensafsluiting?


📅 Belangrijke data

  • Woensdag 1 juli – 18:00 uur: Laatste Eetcafé van het seizoen (Indonesische Rijsttafel!)
  • Zomerstop: Het team van het Eetcafé viert vakantie. De gezelligheid in het buurtcentrum gaat deze zomer natuurlijk onverminderd door!
  • Woensdag 2 september: Het Eetcafé is weer helemaal terug van weggeweest.

Kom gezellig langs!

Schuif op 1 juli om 18:00 uur aan voor de smakelijke afsluiter. Daarna zien we je heel graag weer terug vanaf 2 september!


Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.